Σχεδιασμός εφήμερων 3D [τρισδιάστατων] εφαρμογών/εγκαταστάσεων, για εκθεσιακούς χώρους και εκδηλώσεις [events], και χώρους προβολής εμπορευμάτων (βιτρίνα). Κατανόηση της γεωμετρίας του χώρου και πως αυτή γίνεται επικοινωνιακά λειτουργική, η παρουσίαση εμπορεύματος-ποσότητας-ποιότητας και η αλληλεπίδραση του χώρου και της κατασκευής με τους επισκέπτες/χρήστες του. Τα θέματα των εργασιών αντλούνται από σύγχρονα προγράμματα και δράσεις που αντανακλούν τους προβληματισμούς και τις ανάγκες του σήμερα. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τις μεταβαλλόμενες συνθήκες (εποχή, ώρα της ημέρας, περίσταση, διάρκεια κατασκευής) ώστε να συνδυάσει τις ανάγκες με τις εκάστοτε ευκαιρίες και τους διαθέσιμους πόρους με σκοπό να παρέχει μια πρόταση λειτουργική και ευχάριστη.